קידום ממומן

  • גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וחיות אחרות

מה זה קידום ממומן

קידום ממומן היא כל פלטפורמה המציעה שירותי פרסום בתמורה לצורת תשלום כלשהי (תשלום עבור קליק, תשלום עבור כמות חשיפות וכו’).
בין הפלטפורמות המוכרות ביותר מככבות גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. 
ישנם “מאכרים” המוכרים  לידים בתחומי עניין שונים באופן כזה שניתן לרכוש לידים בתחומים שונים תמורת  תשלום לכל ליד. ישנם שני סוגי לידים הנמכרים באופן זה: מאומתים ולא מאומתים. ליד מאומת הינו ליד שהמוכר שלו יצר קשר עם הלקוח הפוטנציאלי לפני שהוא מוכר אותו ולכן ליד מאומת עולה יותר כסף.
 

היתרון המרכזי בקידום ממומן הוא שהאפקטיביות שלו מתחילה לעבוד “מחר בבוקר”, כלומר, בד”כ תוך 12 שעות מיום הכנת הקמפיין. החיסרון הוא שהוא מפסיק לעבוד מיד בעצירת התשלום.

מי צריך קידום ממומן?

ראשית, כל עסק שחושב לטווח קצר, המעוניין בביצועים סופר מהירים.
שנית, עסקים המוכרים שירותים ומוצרים ייחודיים שהתחרות בהם דלילה.
שלישית, כיוון שפעולות אורגניות יעילות רק לאחר פרק זמן, כדאי לשלב קידום אורגני במקביל לקידום האורגני כדי ליצור תזרים של עבודה באופן מבוקר. 

כיצד נקבע גובה סכום קידום ממומן?

קביעת גובה סכום ההשקעה באפיק שיווק דיגיטלי ממומן נקבע ע”י כלל אצבע הגורס בחישוב הרווח הנקי המתבקש והוצאת 20-40 אחוזים ממנו על השיווק הממומן. באופן זה באופן זה הרווח לבעל העסק יהיה פי 2.5 עד 5 מסכום הכסף שהושקע בפרסום.

כיצד קובעים אילו ביטויים נקדם?

בודקים מהי העלות של אותם ביטויי מפתח, אל מול השירותים ו/או המוצרים שבעל העסק מרוויח מהם את הרווח הנקי ו/או הגולמי הרב ביותר, אל מול עובדה זו מצליבים את ביטויי הקידום של המתחרים ואת סיכויי הצלחה.
מכינים מהנ”ל טבלת קידום ועוקבים אחר התקדמות מיקום האתר תחת אותם ביטויים אחת לחודש תוך שקיפות מלאה מול הלקוח.

איך בוחנים את המתחרים שלכם?

במערכת של קידום ממומן בגוגל (Google Ads) עשו כבר את העבודה בשבילכם. ישנו פיצ’ר המעדכן את שמות המתחרים שלכם המתחרים על אותם ביטויים. ניתן לראות את מידת ההשקעה שלהם על הביטויים ומכאן שניתן לבור על אילו מהביטויים “להלחם”.

יש לבדוק את הביטויים מידי יום שכן העניין הנ”ל הוא דיי דינמי וכל יום יש חדש. העבודה שלנו היא למצוא את הביטויים הזולים ביותר המניבים את התוצאות הטובות ביותר עבורכם בכל זמן נתון ולאורך זמן.

המחוייבות שלנו להצלחה שלך

קידום ממומן יכול להניב תוצאות מאוד מפתיעות לטובה. לעיתים על ידי סכום מוגבל או חד פעמי ניתן להשיג לקוחות החוזרים לאורך כל שנות חיי העסק או לחילופין משמשות כספק או כמשתפת פעולה עם העסק ולאו דווקא כלקוח מזדמן.

הצלחת הקמפיינים שלך הן תנאי להמשך הפעילות שלך איתנו ומכאן שאנו יוצאים מגדרנו לביצועים הטובים ביותר שאפשר להשיג עם הכלים של גוגל.