קידום אורגני / S.E.O​

  • העבודה מאחורי הקלעים

יתרונות וחסרונות

אחד החסרונות של קידום אורגני הוא משך הזמן שלוקח לו עד שהוא “עובד” (ביחס לקידום ממומן). קידום אורגני לא ניתן להאצה, יש זמן הסתגלות מינימלי למנועי החיפוש עד שהם מקדמים את האתר לדף הראשון. זמן סביר לתחילת תוצאות הינו 4-6 חודשים.

חסרון נוסף הינו שמקדמים אחרים יכולים לפגוע בקידום האתר שלכם ברגע שמסיימים לעבוד איתם (הסרת קישורים וסיום שת”פים לקישורים נכנסים). 

היתרון שלנו בסמארטק – בנייה וקידום אתרים הוא שאנו מתחייבים לשמירה על כל פעולות הקידום גם בסיום התקשרות עם הלקוח. 

היתרון המרכזי בקידום אורגני הוא שהאפקטיביות שלו נמשכת גם חודשים ואף שנים אחרי שתסיימו לשלם עבורו, בניגוד לקידום ממומן המסתיים באותו יום שהוחלט לעצור.

 

מי צריך קידום אורגני?

כל עסק שחושב לטווח ארוך. 
כיוון שפעולות אורגניות יעילות רק לאחר פרק זמן, עסק המתכנן להתרחב בתקופה של חודשים ואף שנים קדימה כדאי וישקול לחיוב שימוש בקידום האורגני. 

אם ירצה העסק גם תוצאות מיידיות יוגש לו על ידינו תמהיל שיווק דיגיטלי למציאת איזון העונה על דרישות העסק.

כיצד נקבע גובה סכום קידום אורגני?

קביעת גובה סכום ההשקעה באפיק שיווק דיגיטלי זה נקבעת ע”י שקלול כמות הביטויים המקודמים (כמות התנועה לאתר הפוטנציאלית), מצב השוק (כמות ואיכות המתחרים) וכמובן תקציב השיווק של העסק. 

כיצד קובעים אילו ביטויים נקדם?

בחירת הביטויים נערכת אל מול השירותים ו/או המוצרים שבעל העסק מרוויח מהם את הרווח הנקי ו/או הגולמי הרב ביותר. 
אל מול עובדה זו מצליבים את ביטויי הקידום של המתחרים ואת עלויות המשוערות של קידום אותם ביטויים בבחינת קצב התקדמות, וסיכויי הצלחה.
מכינים מהנ”ל טבלת קידום ועוקבים אחר התקדמות מיקום האתר תחת אותם ביטויים אחת לחודש תוך שקיפות מלאה מול הלקוח.

איך בוחנים את המתחרים שלכם?

סביר להניח שאם אתם חדשים בקידום אז למתחרים שלכם כבר יש ותק קידומי ברשת ומכאן שיש לבחון את הנושא לעומקו.
בוחנים את המיקום שלהם תחת אותם ביטויים היקרים עבורכם.
במידה וניתן “להלחם” עבורם מבצעים פעילות ממוקדת.
במידה והמתחרה משקיע סכומים רבים עבור קידום הביטויים, שוקלים וממליצים לשנות את הביטויים שלכם מעט תוך שמירה על כלכליות ומעקב קפדני יומי.

קידום שלדי

לבנות אתר ללא שיקולים שיווקיים (במידה וישנם כאלו) זו טעות מספר אחת של בוני אתרים.
בתהליך בניית האתר ישנה הזדמנות הטובה ביותר לשיקולים קידומיים אשר יעזרו מאוד לקדם את האתר תחת הביטויים הללו.
החל מבניית התפריטים, דרך כותרות הדפים והמאמרים ועד לשמות קבצי התמונות וסידור התגיות בהתאם.
מניסיוננו, בנייה נכונה של האתר יכולה להניב לבעל העסק פניות ללא כל תשלום עבור קידום ובאותה נשימה יכול לשפר פלאים את מצב וקצב הקידום הנשענים על האתר.

קידום אורגני - תכן

המרכיב החשוב ביותר בקידום אורגני הוא התכן.
כותבי תכן מנוסים יכולים לגרום להבדל מהותי בתוצאות הקידום שלכם. 
המאמרים והקרייאטיב משפיעים מאוד על כמות המתעניינים במוצר/שירות שלכם ובהיכרות איתם. 
בנוסף, התכן המתחדש הוא סוג של הקשר שלכם עם הלקוחות שלכם, איתו תוכלו לספר להם על “מה חדש בתחום” שלכם או סתם “טיפים” ו”מידע על מוצרים משלימים”. 

הקידום שלך - ההצלחה שלנו

קידום אורגני המניב תוצאות לבעל העסק הינו כרטיס הביקור הטוב ביותר שלנו ומכאן שנעשה הכל כדי להפיק עבורך זרימה של לקוחות פוטנציאליים. 

דוחו”ת קידום נשלחים ללקוח על בסיס חודשי עם רשימת ביטויי הקידום והשינויים בתקופה הרלוונטית.